my name is Siti Nur Fasihah binti Harun..."fasihah, sihah, seha, adeq ", tu sume my nick name..so, free to call me watever u wanna call..^_^~~blog ni sesaje je utk mengisi mse dikala keboringan n meluahkan rase dikala kebuntuan... just a part of my life story...~~

Monday, November 28, 2011

:: assignments mode ::



assalamualaikum w.b.t

hoho

argggghh...dah dekat2 akhir sem ni byk gler keje...
xsuke2 sbb most of the works and assignment kne wat research, bce jurnal, presentation...huhu


kalo keje kire2 ok jugak...
ohh, miss to counting and numbers so much!!!~~

assignments mode all the seconds, minutes, hours, days, weeks, months and years!!~~
aiyokk.... 

ohoho
listsssss of assignmentzzz :'(
EARY yg sentiasa remind me...hehe

n these two "alam maya" pets yg owez accompany me until pagi bute time wat keje....ehehe
okeyh...time to continue ur work cik seha!!~~

No comments:

Post a Comment